SOL SOL SOL!!

I Fredags var det dags för årets årsfest med innebandyn. Jag, Sara och Anja hänge på Engelbrektsgatan innan och dom flesta andra var hos Bult! Jag hade inga höga förväntiningar på festen eftersom jag vet ungefär hur det går till osv. Vi satte oss ner ganska snabbt efter att vi kom, fint folk kommer sent, eller? Maten var som tidigare år ingen succé. Många började snacka om McDonalds, mackor, ja ni fattar. Efter maten gick vi ner till baren för att köpa lite drinkar, inte ens det fick kvällen att ens bli okej. Nog om det. Bilder kommer en annan gång!

I lördags hade vi bakishäng på S31 i vanlig ordning. När solen började gå ner igen var det bara att duscha av sig, svira om och återigen ta sig en stadig drink. Sagt och gjort. Vi var ett härligt gäng som satt på våran innergård, grillade, drack alkohol och snicksnackade. Klockan började bli mycket och folket rörde sig ner mot oscars. Till en början hade jag bestämmt mig för att stanna hemma men jag ändrade mig som vanligt när det är dags! När dom flesta av oss hade fått i sig lite mat efter krogen var det dags att drick lite till. Efterfest, återigen på S31!! Om jag ska sammanfatta denna kvällen med tre ord: BLOD, SVETT & TÅRAR!!!

Igår var vi bakis ännu en gång. Solen sken och vi gick upp till parken där vi åt lite mat och chillade. Klockan tre skulle Henke och Rille ner till kåsa för att träna beachvolleyboll inför helgens uppvisningsmatch. Dom var hyffsad glada över att åka ner och träna, dom hetsade varandra till att inte gå. Ja dom gick till och med så lågnt att dom satt och knåpade med bortförklaringar. haha!! Tillslut bestämde vi oss för att åka ner allihopa och hejja på!



KLOCKREN DAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0