Snabb uppdatering!

Kvällen kommer spenderas på bäckgatan där det är Schlager fest! Denna festen har tidigare varit en tradition och senast jag var med så kan jag säga att det var succe!! Vi är lite sena eftersom Martin och Henke är segast i kommunen! Hur ofta händer det att vi tjejer får sitta och vänta? jag har i alla fall inte varit med om det många gånger! Nu är det dags för oss att gå ner och hetsa lite på Hank så han blir klar!



Här är en bild på min syster som jag tänker på lite extra idag!! Älskar dig sis!

Sköt om er mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nawww så söt du är!!! Älskar dig också!

2011-05-15 @ 13:59:56
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0