Helgen



I Fredags tillbringade jag, Sara och Anja kvällen med After Work på Grappa. Det blev endel drinkar och mycket prat. En helt klart lyckad kväll med mina babes! här kommer lite av kvällens drinkar:




I lördags tillbringade vi dagen med lite chill på innergården och på eftermiddagen bestämmde vi oss för att åka och lira lite tennis. Det var jag, Martin och Adam och vi körde vinnaren står. Vi hade jättekul och nu känner jag mig lite säkrare!




På kvällen var det dags för party igen. Henke hade ett gäng kompisar här, så jag, Martin, Sara och Adam slog oss ihop med killarna och grillade gemensamt för att sedan äta var för sig. Vi åt Helgrillad fläskfilé med färskpotatis.
Jag kan inte besriva med ord hur gott det var. På kvällen blev det då återigen fest. Runt 12.15 gick vi ner till Sociten där vi tillbringade någon timma för att sedan gå till Campino och få i oss lite mat, sen vidare på efterfest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0