Ikväll smäller det i valvet, årets första ...

img_6250 (MMS)

Ikväll smäller det i valvet, årets första kvartsfinal för warberg. Jag tvekar inte en sekund på att det blir vinst idag. Linköping står för motståndet och jag hoppas att dom blir rejält krossade. Nog om innebandy. För er som är intresserade av hur jag mår idag så ska jag försöka förklara, ni andra kan sluta läsa... Träningen från i måndags, tisdags och igår känns idag kan jag lova. Kände inte riktigt igen mig själv imorse när jag skulle upp ur sängen! Förutom träningsvärk så mår jag toppen, jobbar på som vanligt och försöker tagga till match. Min bästa uppladdning är ruggigt hög musik i bilen på väg hem. Det är liksom mitt avslut på jobbdagen och det ger mig ny energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0