. . .

Helgerna går så fruktansvärt fort.
I fredags efter jobbet gick jag, Martin och koski ner på stan och käkade. Sedan var resten av kvällen lugnt, killarna spelade poker, jag och sofia kollade tv och chillade!

I lördags hade killarna samling vid ellva så jag och koski traskade ner till systemet och sedan vidare till Stadt där sara, claes och Amanda mötte upp oss för ett glas vin/öl. När klockan började bli mycket tog vi oss gemensamt upp till Sparbankshallen för att se matchen mellan Warberg-Storvreta. En helt betydelselös match för Warbergs del, men vad gör man inte. I pauserna drack vi öl i loungen för att så smått ladda inför kvällen. Efter matchen åt vi och gjorde oss i ordning och kvällens förkrök blev hos sara och adam!

Förfesten var lika bra som alltid men i vanlig ordning så var oscars kasst. Många sura och otrevliga miner och folk som måste lägga sig i andras liv osv. Jag var inte inblandad tack och lov men man blir minst lika irriterad av att höra all skit. Förstår inte hur folk orkar lägga ner så mycket energi på andra! Det känns precis som det är någon slags tävling om att vinna folk, genom att vända och vrida på allt till sin egen fördel. Ni hör ju hur sjukt det låter?

______________________________________________________________________________________________







K  Ä  R  L  E  K  !


Kommentarer
Postat av: caroline casparson

<3

2011-03-14 @ 19:52:37
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0