Söndag!

Då var det Söndag igen.

Har hunnit med endel sen sist, i Torsdags var jag ledig. Började dagen med att hjälpa kimmo och emma med flyttlasset. Vi var många på plats så det gick välldigt fort. När vi var klara gick jag hem. Åkte upp till "gör det själv" tvätten på breared och tvättade Henkes bil. Snäll jag är!

När vi kom hem bestämde vi oss för att baka bullar. Jag och sofia kan vara dom grymaste bullbakarna! haha
Pappa, Angelica, Marcus, Sara, Adam och ´Messi kom förbi på bullfika!

På kvällen kom Frida, Sara, Adam och messi, vi grillade och tog det ganska lugnt. Kvällen var hur mysig som hellst tills vi skulle hjälpa sofia att flytta sin säng. Vi drog ut sängen ca 1 meter från väggen, jag skulle göra en insats och damsuga av sängen. Hann inte mer än att sätta på damsugaren innan sänggaveln välter, rakt i huvudet! Vill bara tillägga att Sofias sänggavel är gjord av massiv bok!!!! Fy helvete vad ont det gjorde. Så våran kväll avslutades på sjukhuset!

Vaknade runt nio i fredags, mina ögon var som gelébollar och gick inte riktigt att öppna. Mitt huvud var ungefär som en rejäl bakfylla x10. inte alls kul, tog mig i alla fall upp men det var en jobbig dag på jobbet. Som tur var hade jag ju bara min brud som skulle göras sen skulle jag hem. Tror jag parkerade bilen här hemma runt 14.30!

Kvällen avslutades med tjejhäng och grill här på kvällen. Det blev bra galej, girlsen som skulle jobba gick och la sig/däckade så jag och Michelle drog ner en sväng till bodegan. Det var en tuff dag för somliga igår. Själv låg jag på stranden med Svärmor och Svärfar, älskar när dom är här! 

Idag kommer min älskade Sambo hem igen. Skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0