Jag vet att jag har varit sämst i världen ...

img_0856 (MMS)

Jag vet att jag har varit sämst i världen på att uppdatera, men jag har varit en upptagen kvinna hela sommaren. Mycket har hänt och mycket har fått mig att både tänka och se annourlunda på saker och ting. Jag har valt bort vissa saker och prioriterat annat. Vilket jag trivs bra med. Jag har prioriterat att gå ut och gå klockan 07.00 på mina lediga dagar vilket aldrig skulle ha hänt för ett halv år sedan! Därför unnade jag mig ett par nya skor! Dåligt exempel men jag tror ni fattar. Jag har otroligt mycket bilder som jag skulle vilja dela med mig av men just nu har jag inte tid! Kanske imorgon, kanske i helgen. Liten kort uppdatering, dags att jobba igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0