. . .




Som ni säkert redan vet så bor min fina vän Manda i London ett tag. Nu har hon varit hemma i Sverige och hälsat på, vi hade en supermysig fika i Torsdags eftermiddag. Det som jag känner är så skönt med Manda är att även om man inte hörs av på länge så är allt precis som vanligt. Hon är en helt fantastisk människa och jag är så glad att jag fått lära känna henne. Nu är jag sugen på att åka över en snabbis och hälsa på, sitter och kollar flyg men är tveksam om jag fixar att åka själv. haha!

SAKNAR DIG REDAN MÄÄÄNDY!!


Kommentarer
Postat av: Manda

Klart du ska komma!!!! Det går hur fort som helst, du kmr inte ens märka att du e själv! <3 fina du!

2011-04-27 @ 23:05:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0