Fantastisk Torsdag!

Idag har det varit jobba för hela slanten. Jag gick hela dagen och var nervös inför kvällens möte. Men nu i efterhand så var jag nervös helt i onödan. 8-4 slutade matchen. En extra klapp på axeln till Kimmo som gjorde 5 kassar idag. SNYGGT ! Egentligen är det nog Prins Harry:s förtjänst alltihop ;)

Imorgon är det jobb som gäller igen, kvällen har vi inte planerat ännu så vi får se vad det blir. Ingen längtar tills på Lördag mer än jag, Mina älskade pappa och syster kommer hem. Har saknat dom så otroligt mycket.


Titta, va fina vi är!




Måste bara få säga att jag har världens finaste sambo. Älskar dig!

Even if the sky is falling down, you are my only



(som sagt, lösenords skyddar bloggen inom kort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0