Dags att ta tag i bloggandet igen!

Nu är det skärpning från min sida.

Ska försöka komma på vad som har hänt sedan sist!
Jo, vi kom fram till att vi skulle köpa en tv till sovrummet så det är klart.
Min önskan var en vit men det blev en svart.


En sådan blev det.

Kort därefter beslutade vi oss även för att slänga ut tv:n i vardagsrummet och köpa en ny, så även det är klart. Det blev en Samsung til vardagsrummet med. En LED tv med 3D.


Woallllla!!


Det var nog dom inköpen jag kommer på just nu. Annars har det inte hänt så mycket. Det vanliga, jobb, städning, tvätt, matlagning you name it!


Imorgon är det jobb fram till tre sen har jag ev. ett hemligt uppdrag på gång. Kvällen ska nog spenderas hemma i soffan med god mat och vin. Har lovat Mattias paj, men det går ju så snabbt att göra.

 


Kommentarer
Postat av: CAROLINE

wellcome back babe :)

2010-08-23 @ 09:44:11
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0