Soffhäng

En dag som denna borde jag ha bloggat hur mycket som hellst, jag vaknade i morse och visste inte hur jag skulle fördriva tiden. VIPS och klockan är snart ellva. Åkte hem till mamma och Henrik, var så snäll så jag lagade mat till dom. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Dom berättade om mustangträffen igår, verkade som det hela var väldigt lyckat, allt från middag till förarprov i form a olika test så som bedömma avstånd till en kona noch sedan köra så nära som möjligt utan att nudda den, bedömma avstånd mellan två "pelare" varav en var rörlig så man skulle säga stopp när man trodde att man kunde köra igenom och givetvis så tajt som möjligt.

När jag åkte från mamma så svängde jag in om louise en stund, fullt hus som vanligt. Louise, Jennie och Frida var där. Därefter åkte jag och Frida hem till mig, sen kom även Björn så nu är vi inne på andra filmen för kvällen och Björn har precis åkt hem för att sova.


Martin och gänget vann med 6-4 idag, tyvärr var inte min lilla älskling på topp idag, han har varit lite krasslig det senaste så såhär i efterhand borde han stannat hemma idag och vilat. Viktig vinst i alla fall.  Lätt att vara efterklok. Nu måste jag fortsätta hänga med i filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0