Onsdag.

var som sagt ledig igår med och det kändes som jag fick gjort väldigt mycket. När jag vakade gick jag till kvantum och handlade, när jag kom hem ställde jag mig framför spisen, gjorde köttbullar och panbiff för att sedan frysa in. Det är så smidigt att bara tina upp och koka potatis. Efter att jag var klar så dikade och städade jag, till sist så rensade vi garderoben. Tror martin skänkte 5 jackor och säkert 15 par jeans. Killen har som ni förstår GALET mycket jeans. När det var klart var det dags för Martin att bege sig till samlingen och jag fick en timmas egentid, sen traskade jag också upp till hallen. Matchen slutade i alla fall med vinst 6-2 Martin gjorde två mål. Efter matchen ville killarna naturligvis ha onyttig mat så det blev Mc Donalds för hela slanten. Jag nöjde mig med en macka och ett stort glas o´boy.

Idag har jag jobbat känns som jag varit ledig väldigt länge nu, skönt att komma in i rutinerna igen. Men jobbar bara imorgon med sen är det dags att åka til Stockholm i helgen. Ska bli så mysigt och förhoppningsvis lärorikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0