Ledig Måndag

Kan knappt minnas när jag var ledig en måndag senast. Man kan gå ut på lördagen utan att känna att man är bakis på jobbet första veckodagen. Vi låg kvar och drog oss i sängen välldigt länge idag, skönt. Vid halv ett gick vi ner på stan för att äta lunch och dricka kaffe. Vi har hunnit med att tvätta bilden och den glänser som en diamant nu. Klockan fyra hade jag tid för att göra naglarna, nu känner jag mig riktigt fin. (Kommer bild senare)

Har verkligen ingenting att göra nu, väntar på att Martin ska komma hem från träningen så vi kan äta. Hör och häpna, jag är ledig imorgon med, då unnar jag mig att vara vaken lite längre och framförallt äta lite lyxigare. Det är ledighet för mig.

Min älskade storasyster fyller 23 år idag. GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack syster :) Snygga naglar du skaffat dig :)

2009-09-08 @ 12:47:14
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0