Hemligheter

Ja då var denna arbetsveckan avklarad, skönt. Nu är det bara att ladda om inför helg IGEN! eller vad säger du Maria? Blev en ganska hård helg i Stockholm, men va kul vi hade. Känns som jag ändå har hunnit med en hel del idag efter jobbet. Började med att gå till kvantum, diskade, tvättade, städade toletten och sedan lagade jag mat lagom tills idol började. Sen blev det mest soffhäng för efter idol börjar mitt favoritprogram LYXFÄLLAN. Jag kan inte riktigt förstå hur man kan sätta sig så i skiten och bara blunda för alla problem och räkningar. Nu väntar vi på sista tvätten så jag gjorde lite nyponsoppa under tiden, den ska snart slinka ner i magen tillsammans med iskall glass. Mums.

Missförstå mig INTE nu.
Jag har endel vänner som väljer att öppna sig otroligt mycket för mig och när man för reda på något som gör en så lycklig att det sprätter i hela kroppen så är det tungt att hålla det för sig själv. Man vill bara dela med sig av sin glädje och smitta av sig på andra. Om du som delar denna stora hemlighet tillsammans med mig läser detta så lovar jag att det stannar mellan oss förevigt och det vet du.

Imorgon ska jag luncha med Caspar, så mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0