Helgen

Har haft en kanon helg, i fredas var min kära vän Caroline här, vi lagade mat, drack vin och lyssnade på skön musik. När klockan började närma sig tio gick vi vidare till Damajo, där tillbringades dom sista timmarna innan vi bagav oss till Oscars. Mycket trevlig kväll, Tack carro.

Har som sagt känns att det har varit något virus på väl och i Lördags utbröt det, jag låg i sängen i stort sett hela dagen, skulle haft gäster vid sju, men det gick bara inte så jag fick tyvärr ringa till domm och berätta läget. När klockan var 21.00 ungefär så tog jag bilen hem till mamma för att kurera mig. Kände mig bättre på söndagen men ändå inte helt hundra. Åkte till Borås vid två tiden för att tillbringa dagen, kvällen och natten hos martins föräldrar.
Fick som vanligt god mat när jag kom dit. Efter maten spelade vi kort. Dagen bara flög förbi och vips så var det  kväll, Karolina kom vid åtta och det var dags att klippa henne och rejält blev det.

Igår när vi vaknade åkte vi till lager157, jag hittade ingenting men martin köpte en t-shirt och en tröja. Tom, han var inte ett dugg imponerad. haha.  När vi kom hem så kom Karro och lämnade Alice för att sedan kunna åka till ridhuset och rida. Vi beslutade oss för att äta på ridhuset så Alice kunde få se mamma. Dom har förövrigt riktigt bra mat, älskar att äta  på ridehuset. När vi kom hem skulle Martin och tom såga träd så jag och alice fick leka och det gick i 110% hela dagen, jag var helt slut när vi satte oss i bilen för at åka hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

MM ok.

2009-09-29 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0