Nattuggla

Idag är vi riktiga nattugglor jag och martin, vi sitter vid varsin dator, han med högtalare och jag med lurar. Nöter igenom lite musik hade det varit lördag nu så hade jag lätt svirat om för utgång, så bra musik är det. Men icke, bara måndag idag ju. Har haft en jätte bra dag på jobbet. Känns som jag har hunnit med en hel del trots att jag har jobbat idag.

När Martin och Crille kom hem från träningen så åt vi gemansamt som vanligt. Sen fick killarna lite egentid för jag och Sofia traskade bort till Sofie där var även Louise och frida kom lite efter oss. Vi bänkade oss som så många andra framför Svenska hollywood fruar och Roast på Berns. Riktigt bra. Frida sov i stort sett hela vistelsen, men kul att du kom . haha. Imorgon har jag inga som hellst planer för dagen. Blev lite besviken idag när som ringde från colorama och sa att våran väggdekor var restad så det dröjer ytterligare några dagar innan den kommer.
När jag har beställt något så blir jag som ett barn, vill ha det med en gång.

well well. Bild kommer upp så fort den är på plats.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad är de för dekor? Jag funderar på att åka till färgaffärn på industiområdet någon dag och kolla dekorer:)

2009-10-06 @ 17:51:59
URL: http://lindberga.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm ok

2009-10-07 @ 22:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0