Mys lördag

Har tagit hela dagen som den kommit, jag och M åkte till colorama vid halv ett och beställde lite material direkt efter drog vi oss ner mot stan för att få lite mat i våra hungriga magar och även lite kaffe efteråt. Strax därefter mötte jag upp Sandey och frida för lite umgånge. Vi var lite överallt, på café, onoff, 7 eleven, hajen, hämtade upp daniel och slutligen var vi hemma hos björn för att fika. Jag fick visa mina starka sidor, att göra vanlig och vaniljlatte. inte så avancerat.

Åkte hem, satt i soffan och samlade ork för att pallra mig till kvanum och tillsist gick vi dit både jag och Martin, fick handlat en heldel gott. Började med maten så fort vi kom hem och unnade mig ett glas vin så här på en lördag. Efter maten var det fotboll och spel hos familjen Stålnacke/Kjellman som stog på schemat och även endel vin därtill. 



Nu har jag precis duschat och vi har firat sofia som fyller 21 år idag, GRATTIS baby..  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0