Dålig uppdatering

Har haft holländsk kund idag, väldigt roligt att få prata engelska på jobbet, händer dessvärre alltför sällan. Efter jobbet åkte jag hem och duschade, för att sedan möta upp pappa. Det var en hungrig Martin som satt här hemma och väntade på mig. Vi mötte upp pappa vid systembolaget, lilla sofie kom dit med :) gick in och plockade allt pappa skulle ha, betalade och kom ut på gatan med vagnen, det var alltså en hel del, kanske snackar årsförbrukning för vissa haha. I alla fall, Martin frågar vart bilen står, där borta säger pappa och pekar mot gallerian. Vi börjar gå men inser att det skrammlar och har sig, M säger till P att han ska hämta bilen. Sagt och gjort. För er som inte känner min pappa så är han inte blyg för någonting, han kör imellan två blomlådor och upp på trottoaren, jätte smidigt tyckte han och vi bara skrattade.

Efteråt gick vi till Paganini där pappa bjöd oss på mat/fika för bärhjäpen. Sandra och Frida kom dit också, alltid roligt när man är många. Nu ska jag försöka pallra mig till kvantum och handla inför kvällen. Ska bara fundera ut vad jag är sugen på idag.

Min huvudvärk VÄGRAR släppa :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0