Vår känslor



Det är precis som vanligt när man är ledig kan man inte sova. varför är det så? Blev lite smått deprimerad igår när det regnade men efter regn kommer solsken. Det stämmer verkligen.
Hade en jättemysig kväll igår, min syster och hennes man kom hit vid sextiden. Lagom till WHIPEOUT åt vi en utsökt middag. Har lovat Angelica att vi ska shoppa loss idag.



     

JAG VILL HA SOMMAR





Ikväll kan det avgöras kvartsfinalen mellan Warberg IC - IBK Falun.  TV4 SPORT 19.00
Jag har tippat på 6-4 idag och kanske lite kryddat fast ändå inte långt borta M 2 mål och 3 ass.
M gav sig av för lite mer än en timma sedan, han låg här i sängen innan han skulle gå så säger han:
-Jag längtar redan hem fast jag inte ens har åkt än. Min sötnöt.


Kommentarer
Postat av: robert

shit va snygg du är.

2009-03-23 @ 09:49:17
Postat av: daniel

vilka ögon! wallla

2009-03-23 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0