Händer inte så mycket

Händer inte så mycket i mitt liv jut nu mer än jobb, jobb, jobb och lite innebandy!
Innan klagade jag för att jag inte jobbade så mycket men nu jobbar jag mer än heltid det tar på krafteran när man inte är van vid att jobba så mycket. jobbade 9-20 i Tisdags, det var ganska krövande vill jag lova. Som grädden på moset så mådde jag inte speciellt bra heller.

Nu är Frida och Marielle på väg till Thailand och kommer vara som två små pepparkakor när dom kommer hem.
Hoppas ni har en trevlig semester och att ni tänker på oss som sitter här i KALLA sverige och huttrar.

Dags för mig att sova, jobb imorgon.


Kommentarer
Postat av: frida

hoppas du mår bättre idag hjärtat o att du får en lugn o skön helg:) nu är jag på jobbet.. byter av lina i kassan.. idag ahr det vart sjukt mycket spring här så tiden går fort:) skönt de..! vi får ha en myskväll snart tycker jag!!! puss

2009-03-14 @ 14:36:02
URL: http://fridacarolinaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0