God natt!!

Efter en fika med Joel och Jocke bagav mig mig till min Faster och mina kusiner. Fredrik gjorde en utsökt vanilj latte till mig.. Mumma.. Satt och pratade en stund om allt mellan himmel och jord, träffar tyvärr inte dom så ofta. Imorgon blir det jobb och sedan schwarzkopfvisning i Göteborg. Hoppas hoppas hoppas att den är bra. Är så arg för att jag missar TV matchen imorgon. 

Nu ligger jag i sängen, ska läsa dom sista sidorna i min bok nu och förhoppningsvis somna som en prinsessa efteråt.

KÄRLEK!!
 

Kommentarer
Postat av: Marielle

jodå, hjulen rullar framåtiallafall ;)

men de dröjer nog ett tag till körkort!

2009-03-02 @ 16:49:39
URL: http://mariellerunesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0