3 Mars Ida 20 år

Idag fyller min vän Ida 20 år höll nästan på att glömma det när jag ringde till henne idag. Har haft fullt upp hela dagen, är så trött. Var som sagt på visning i Göteborg igår men mådde inte bra så jag hoppade över minglet i slutet och begav mig hemmåt och dirket ner i sängen, somnade som en prinsessa. Ändå var jag dödstrött i morse när klockan ringde är inte det konstigt? efter 9 timmars sömn!

Nu har jag precis kolla på den rätta för Rosing. Nu ska jag bara sitta i soffan för att senare förflytta mig till sängen.
Imorgon blir också en tuff dag.




Grattis IDA!!!


Kommentarer
Postat av: äm.

oh, det var bra hemma :) hur går den hektiska jobb-veckan då?

2009-03-04 @ 18:01:12
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: äm.

stressigt då! jo, jag jobbar ju varje vecka mån-fre, 8-17.. :)

2009-03-04 @ 21:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0