Fredag

Alla vara dagar ser ungefar lika dana ut vi gar upp mellan tio och ellva, tar en promenad ner till stranden, lagger och oss njuter i solen tills vi blir hungriga da gar vi och ater. After maten blir det oftast bara ett bad sen torkar vi och beger oss hemmat, idag har det varit sa sjukt varmt sa vi orkade inte ligga sa lange pa stranden.

Jag borjar langta hem lite nu men det gor jag ju alltid nar jag inte ar hemma.
Ikvall ska vi ata kvallsmat pa hotellet, vi orkar inte ta oss in till stan varenda dag och jag ser fram emot att ata den utsokta kycklingen som martin at haromdagen.

JAA mamma jag dricker jattemycket vatten, tror jag har druckit i snitt 6-7 liter om dagen, det ar val anda okej?








tanker pa Sandra nar jag hor denna, har givetvis med mig laten i ipoden och lyssnar pa den nar jag vaknar och innan jag ska sova!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du har väl inget att längta hem till, vi finns ju här alltid och vädret är kast, så njut för jag är avundsjuk! Love u! Puss Sis

2009-07-31 @ 21:05:11
URL: http://lindberga.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du vet val hur jag ar, langtar hem sa fort jag gar utanfor dorren hemma.. haha. love u tooo!

2009-08-01 @ 14:39:15
Postat av: Sandey

Åååååh va du e söt baby ! Love you

2009-08-06 @ 09:36:58
Postat av: caroline

Du verkar ju ha d bäst där nere, vist är det fint men allt är snart sett så födriva tiden i 2 v kan kanske var alite jobbigt, kan tänka mig att ni e rätt less på solen nu =)



miss u love cc

2009-08-06 @ 22:35:32
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0