Vänner

Som ni ser så har jag lagt in en iphone till höger. Fick ett ryck igår och började som vanligt trixa lite i design programmet. Hade gjort den med alla bilder på först. Då säger Martin , nu ska vi göra det ännu svårare, med animation. Så min älskling hjälpte mig att slutföra det hela efter många timmars arbete. Men det var kul. Vill bara skriva att det är min kära vänner som har hjälpt mig med mycket här i livet. Både när jag har mått dåligt men även dom bra perioderna i mitt liv.  
Tänker inte skriva på vilket sätt men det vet ni nog själva. Jag är så glad att jag har dom här vännerna, man kan ringa dom när som hellst och dom ställer alltid upp. Har dock glidit ifrån några utav dom lite granna men jag tror att vi vet från båda håll att om det skulle vara något så är det bara att ringa.

Helgen tillbringades i Borås. Vi åkte direkt när jag hade slutat jobbet i Lördags. När vi kom fram klädde vi på oss varma kläder såsom termobyxor,halsduk, vantar, jacka, mössa, kängor..  ja allt. Begav oss till (kommer int epå namnet) men ett ställe i alla fall där det blev skridsko åkning. Så himla mysigt. Blev inte så långvarit för lilla Alice var med, men mysigt ändå. På kvällen åt vi våfflor med sylt och grädde. MUMS va gott. Senare på kvällen blev det Alice som stod för underhållningen: sång och dans till melodifestivalen. Slutligen popcorn, cola och två omgångar chocago. Jag vann en och Martin vann en. TOM som skulle vara så grym. BESVIKEN.. haha. .

                  
         




Igår var jag på Campus och kollade vad dom hade för program, inget som intresserade mig men fundrar på att plugga upp lite betyg. Dom kan ju alltid bli bättre. Om jag gör det så blir det på distans så att jag kan jobba samtidigt. Inget bestämt vi får se.


Idag har jag, Martin och Angelica varit hemma hos pappa på lunch, det bjöds på pressad potatis och pannbiff. Till efterätt persikohlvor med grädde och sist men inte minst kaffe och semla..


Nu är jag hemma i "min" lägenhet. Har inget att göra och därmed detta inlägg. Imorgon blir det jobb igen, men jobbar bara 13-18 torsdag, fredag och kanske lördag med. På Måndag ska vi till Göteborg på Schwarzkopf visning med salongen, hoppas faaaan att den blir bra, jag offrar faktiskt TV matchen mellan Dalen och Warberg för visningen.


Kommentarer
Postat av: caroline

ja, ja har d jätte bra! Trivs ju här uppe! Men d ska bli skönt att komma hem! Allt bra hemma? puss

2009-02-24 @ 19:35:15
URL: http://casparson.blogg.se/
Postat av: Emma

Riktigt fin blogg du har kirrat dig! :)

2009-02-24 @ 23:28:52
URL: http://emmamariabjarned.blogg.se/
Postat av: frida

Jag har picasa 3 :) ett super program och super enkelt!

2009-02-25 @ 21:05:17
URL: http://fraajda87.blogg.se/
Postat av: Marielle

tiihi :)

de var okej, jag var halft sjuk! :)

& du hade det bra i Borås?

<3

2009-02-25 @ 22:16:14
URL: http://mariellerunesson.blogg.se/
Postat av: maddo

alltid lika mysigt o vara med familjen! spec om de finns småbarn :) ja vi har öppet mån till söndag.. lite segt men. ska faktiskt säga upp min stol imorrn.. ta me dig frida&emma o kom upp nån helg! kram

2009-02-26 @ 17:49:01
URL: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0