Tråkigt

Har så tråkigt, vet inte vad jag ska göra, har försökt ändra lite på min blogg men koncentrationen var inte på topp och då går det bara inte.. Jag är så trött på att inte få jobba mer, man sover bort hela dagen och när man vaknar så har man ändå inget att göra så då sitter man framför datorn.  Har inte fått gjort så mycket idag. Jag och Martin var på stan och åt frukost/lunch, sen gick vi hem för att ta bilen till sova. Inhandlade två nya örngott och sex nya handukar som du kanske såg i förra inlägget. Väl hemma igen började jag att ta tag i tvätten, tog mig även friheten att damsuga av lite i lägenheten. Förstår inte hur det kan bli damm så snabbt, tycker jag har framme damsugaren varje dag nästan.

Martin är och tränar nu, kan inte bestämma mig om jag ska gå och handla eller om jag ska slänga på en film för att fördriva tiden lite. well well...

Glöm inte boka biljetter till matchen  Warberg IC vs. Västerås


Kommentarer
Postat av: maddo

Hej! Jaaa vi hade de verkligen underbart:) utvilade om inte annat! hur är livet i varberg då? kraam

2009-02-09 @ 21:29:33
URL: http://maddooos.blogg.se/
Postat av: Malle

Jag har bokat biljett till matchen, sektion A1! I hope you did so also ;)

2009-02-09 @ 23:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0