Italien

Pratade precis med pappa, blir så avundsjuk. Han är i Italien, dom har tre meter snö och strålande sol. Så hilmla skönt. Jag vill också åka skidor, sola och gå på afterski. Nu skulle dom ha picknick ute i snön han och 699 till. Han pratade om att fixa en resa dit till nästa år med vänner och bekanta, det hade varit jätte kul. Men jag vill inte vänta ett helt år.

Pratade även med pappa om hemresan från Caperio/Täby FC borta matchen för Emmas skull. Så berättade jag att jag hade sagt till dig att han inte skulle köra. Men det skulle han tydligen, så jag sa till han att nu blir du nog glad för du sa till mig att du hade sett fram emot att prata med honom hela vägen hem. Sen pratade vi om allt möljigt och efter några minuter kom han på att han skulle inte köra hem i alla fall, han skulle stanna för att BHC skulle spela på onsdagen så han ska köra dom hem..
Han blev nog lika besviken som du kommer bli när du läser detta.. ;)

Angelica ringde och frågade om vi skullegå en sväng på stan efter jobbet, men hur kul är det att gå på stan när man inte har pengar till att shoppa. Hade så mycket räkningar denna månaden som jag inte hade en aning om att jag skulle få..
Hatar räkningar!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag hann bli glad o sen besviken igen :)

2009-02-12 @ 18:10:00
Postat av: marica

jag försår det..

2009-02-12 @ 19:27:35
URL: http://maricalindberg.blogg.se/
Postat av: maddo

hihi ja vi försöker se söta ut iaf :)

mkt oscars fortfarande? ja saknar stället.. haha. hur går jobbet? kramis

2009-02-12 @ 22:56:48
URL: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0