Helgen är redan över



Efter många om och men så blev det tillslut utgång igår. Jag Emma och Malin satt här, drack och pratade om allt möjligt. Lite efter tolv begav vi oss ner till oscars, där vi mötte upp Louise, Jennie och Frida. Tog en sväng på uteserveringen där vi möttes av en konsting människa. Vi stog och pratade, plötsligt kommer denna konstiga människa fram och filmar oss med sin kamera. Jag blir vansinnig och säger till henne att sluta men hon vägrar, tillslut blev jag så irriterad att jag smällde till henne på handen. Olyckligtvis tappade hon sin kamera..

Hade en väldigt trevlig kväll, träffade många som man inte sett på ås och dagar känndes det som. Kvällen slutade i alla fall med att jag och Emma gick till campino väl hemma i sängen var jag dödstrött. Efter ca 5 min så ringer det på dörren men jag vägrar öppna, bara en kort stund efter ringer samma person till min mobil och säger att jag ska öppna, men NEJ. Det hela slutade med att när vi vaknade idag på morgonen så låg våra fyra mattor (som vi hade lagt ut i trappuppgången för att dom skulle upp på vinden) innanför dörren plus en kebabrulle och en pizza slize som dom hade tryckt in i brevinkastet.. Mysigt.. NOOOT!

Idag har vi inte gjort många knop, tror vi låg i sängen till tre halv fyra, sen var vi på via vineto och hämtade varsin kebabtallrik. I stort sett hela dagen har tillbringats i soffan och sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0