Fredag

då var denna dagen över.
Läggdags nu för min del, ska upp om 6½ timma.. PUST!
Har tillbringat kvällen med joel, hansson och Martin. Chicago igen. Martin VANN! Joel kom SIST!!!
När Joel skulle gå hem så gick jag ut i förväg och när jag såg att han kom ner för trappan gömde jag mig utanför dörren, när han öppnade skrek jag och flög fram. Har aldrig sett någon bli så rädd. Kan inte sluta skratta. Jag dööör!!

Orkar inte skriva mer idag, får se om jag orkar imorgon.

Jobb 8-12.30
13.00 Mullsjö
16.00 match
förhoppningsvis hemma i hyffsad tid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte så, men lite mer måste nog till innan Joel blir rädd... Not! Jag är lite orolig att jag krossade grannens väg som jag flög in i när du skrämde mig, men så fall får du stå för kostnaden och renoveringen! "Hämden är ljuv" brukar det lyda!

/ Joel den drabbade!

2009-02-27 @ 23:35:42
Postat av: Angelica

De gick inte så bra med att ta bort bilden lr?

2009-02-28 @ 05:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0