Borås

Igår tog jag tåget till Borås för att umgås med Martin och hans familj. Det blev en händelserik dag.
Vi började med att åka hem till Karolina (Martin syster), Henrik och Alice (systerdotter) för att hjälpa dom att flytta lite saker, vet inte om vi var till någon hjälp, stog nog mest i vägen. Klockan två var det familje middag hemma hos Martins mamma och pappa, men vi fick lite tid över eftersom maten inte var klar när vi kom hem så jag, Alice och Martin var ute i snön, åkte pulka, kastade snö och letade efter istappar. Klockan tre var det en viktig match som stog på spel mellan IBK Sjuhärrad och Pixbo Wallenstam. Det blev tyvärr förlust. När matchen var slut åkte jag, Martin, Anette och Karro till stallet för att fodra. Slutligen blev det kebabbtallrik och popcorn framför Beck filmen.

När vi vaknade idag åt jag och Martin för en gångs skull frukost tillsammans, sen åkte vi och shoppade och tog en fika med koski innan vi begav oss hemåt igen. Nu sitter jag här hemma igen och har precis kollat på advokaterna.




Kommentarer
Postat av: frida

vilket program gör du dina bilder så fina i? :)

2009-02-17 @ 14:43:26
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0