Alla hjärtans dag

Kommer lite sent, men har inte hunnit sitta vid datorn idag, vill önska alla mina älskade vänner grattis på alla hjärtans dag. Sjäv firar jag utan mannen som naturligtvis har match idag.. Noll hänsyn till någonting, hur tänkte dom som la matchen den 14 februari. Alla hjärtans dag är faktidskt något stort för "vissa"


När det är alla hjärtans dag får man väl för en gångs skull skriva på sin blogg hur mycket man tycker om sin respektive. Hoppas det.. Är så glad att jag har träffat en sån underbar och omtänksam kille som bryr sig mer om alla andra än sig själv. Eftersom du inte kunde joina mig på alla hjärtans dag så sitter jag här själv i min lägenhet med mina nya underkläder och stay-ups för hundratals kronor, ljus överallt och äter ditt favoritgodiis.
MEN FÖR GUDS SKULL JAG ÄR INTE BITTER!!



Jag har nog haft världens roligaste/omständigaste/konstigaste dagen på jobbet idag..
Kan tyvärr inte berätta några saftiga detaljer, vore dumt att hänga ut någon.



Kommentarer
Postat av: äm.

Haha, & dagen var.. bra? ;P

2009-02-15 @ 10:25:59
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: maddo

ni e oxå söta! hur länge har ni varit tills?

hehe tröttnar ni på oscars då? har tröttnat lite på örebros uteliv tur man har en man ;) okej är du extra anställd eller? kraam

2009-02-15 @ 22:23:11
URL: http://maddooos.blogg.se/
Postat av: maddo

vi har bara vart tills i ett år 2mars :) vi är ju förlovade oxå.. så de känns sååå bra! bor ni ihop?

hehe ni får ta er till örebro o festa ist!

jadu jag är ju egen, men jag är väl iaf på jobbet minst fem dagar i veckan.. 10-18. kram!

2009-02-16 @ 21:32:39
URL: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0