Boråååååås!

nu är det dags att ta tag i bloggandet igen..

gårdagen slutade med att jag linnéa och manda åkte till borås, utan att veta vart vi skulle sova, förfesta och hur vi skulle komma hem idag. Vi tog tåget från varberg vid åtta. Under våran tågresa fick vi löst ett hotellrum på Scandic PLAZA. där höll även förfesten till. Vi blev såå tajta med receptionisten johan som har fått återberätta endel händelser idag. Sedan gick vi till x&y där vi tillbringade kvällen men där har jag inte mycket att komma med.. det var mörkt, som ett svart hål när jag skulle tänka efter i morse. Lyckligtvis kom vi hem alla tre inatt var och en för sig förutom manda som hade med sig koski för hon hittade inte till hotellet.

Jag vaknade imorse med panik.. Min mobil vaar borta, hittade batteriet i mandas väska och slutligen hittade vi mobilen också. Manda söp bort sitt bankomatkort och konstigt nog saknar inte linnéa någonting ÄN!

Vi åt frukost på hotellet våran favorit johan ringde och väkte oss halv tio. sedan skulle manda gå upp och lägga sig och ungefär tio minuter senare går jag och linnea upp men manda är inte på rummet.. Det visade sig att hon inte kom ihåg vart vi bodde så hon hade gått och letat på alla våningar och provat alla dörrar, tillslut hör vi henne i korridoren hon ropar Liiiiiinééééééaaaaa.. hahahah.. klockis.. sen sov vi i alla fall tills klockan tolv då checkade vi ut och begav oss till stationen. manda hade kollat tågen och det skulle gå ett 12.19 men det visade sig att det gick till gbg och inte till varberg. det är väl anledningen till att jag skriver på min blogg just nu eftersom det inte gick något tåg innan klockan 14.00 så vi sitter nu på stationen i borås med brist på aktiviteter..

En av dom bästa kvällarna på länge..
Tre blondiner i högklackat, och klänning gjorde borås igår.

en av dom fick ragg. Linnéa såklart.....

Kommentarer
Postat av: Den omtalade

Den där Manda verkar ju vara en riktig virrmajja;) hahahaha

2008-09-07 @ 16:10:27
Postat av: linnea, den mindre omtalade

aahahahhah.. aah manda dina incidenter har givit mig magträning (skrattat så mycket) hihihi,

2008-09-07 @ 16:22:53
URL: http://linnealennartsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0