Regn regn regn.

Igår jobbade jag mellan 10-13. Sen kom sandra hem till mig  vi började drick lite smått, när klockan var halv tre begav vi oss bort mot hallen. Efter första perioden stog det 1-1 då gick vi vidare till baren och drack varsin cider. 2-4 till dalen i andra men det slutade lyckligt med 4-0 till warberg i sista resultatet blev alltså 7-5 till warberg. Min älskling gjorde naturligt vis 7-5 målet. Han är bäst!



Efter matchen var jag, Martin, Karolina (martins syster), Herik (hennes pojkvän), Alice (systerdotter), Anette (mamma)och tom (pappa) på harry´s och åt en mycket god kvällsmat. Det var jätte trevligt. Hade väl egentligen planer på att gå ut igår men efter maten blev vi så trötta båda två så vi had en jättemysig hemmakväll istället.

I morse åt vi en mysig frukost tillsammans, sen gick vi och kollade i affärer och slutligen tog vi en kaffe på mignon! Efter att vi hade varit hemma en stund så kom mattias så nu har vi precis ätit tacos. hur gott som hellst men jag är propp mätt!

Ikväll blir det mys med älsklingen eftersom han åker och spelar bortamatch imorgon och sedan direkt till finland på Landslagsläger! Kommer sakna honom sjukt mycket.men jag ska ha en typ av spa vecka nu när han är borta. Imorgon blir det ansiktsbehandling,onsdag massage och söndag vaxning.. Och då kommer min älskling hem med..




Snyggast av alla! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0