Piture this

Idag har jag umgåtts med Roxana, bara tagit det lugnt. Kollade på Picture This.
Mandy, en helt vanlig tjej i high school blir bjuden på fest av skolans populäraste kille, Drew, som hon varit hemligt förälskad i sen 7e klass. Det enda problemet är att hon har en överbeskyddande pappa som ger henne utegångsförbud och Drew's exflickvän som vill göra det svårt för Mandy.
Men Mandy kommer snart inse vad som egentligen är viktigt i livet...

Var på Campino och käkade innan med Roxana, Lucas, Anette och Miguel. Jag åt en mycket god kebab tallrik.
Efter det var jag och handlade massvis av mat på kvantum. Jag hatar och handla själv, det är mycket mysigare om man är två.

Nu sitter jag här i min ensamhet och kan inte sluta tänka på dig. Jag vill bara att du ska komma hem NU NU NU.
Har legat i sängen i 1½ timma för jag har kramper i magen och inte ens min dunder medicin hjälper. Det ända som kan bota mig är att du kommer hem och pysslar om mig. Hatar FINLAND!

Till det positiva, du kommer hem på måndag och då ska jag aldrig släppa taget om dig igen! ;)

Xoxo/ Mary Key

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0