London - Hilton tower bridge

Fredag:

Jag gick upp 06.00 åt en underbar frukost.




Vi samlades hos Monika 7.30 min älskling som kom hem kl 4 på natten ställde givetvis upp och körde mig dit. Vi packade in allt i bussen, nu är vi på  väg.  Vi hämtade upp Carro, Tess och Narina vid stationen. Nästa stopp landvetter.
Vi satte oss på en fik och åt lite frukost. Nu finns det inte så mycket roligt att berätta tillbringade nästan hela fredagen med att flyga, åka rulltrappa, åka hiss, dricka vin och bara umgås.

Här är lite bilder från flygplatserna

Aida och carro på landvetter
Catharina Aida och Lina på Arlanda
Catharina carro och tess på arlanda
 Jag på arlanda

Vi landade i London 17.30 lokal tid. När vi hade hämtar våra väskor åkte vi en ganska lång bussresa till vårat underbara hotell Hilton tower bridge. Där hann vi spendera tio minuter inan det var dags att åka. På dom tio minutrarna skulle vi hinna göra oss skitsnygga. Det gick inte alls bra för min del i alla fall.

Lite bilder på hotellet

Receptionen
Terrassen
Rummet

Bar
Utsidan

Nu var det dags att åka på bankett. När vi kom in bjöds det på välkommsdrink i form av sprayflaskor. Vi fick massa drinkar med olika färger och olika glas. Sen var det plockmat i form av sushi, kött, friterad kyckling, pannkaksrullar med ris m.m Vi tillbringade några timmar där. Sen var det valfritt om man ville gå hem och lägga sig eller om man ville fortsätta. Jag Aida och Lina beslutade oss för att åka hem eftersom vi skulle upp klockan åtta på lördagen.

 Jag och Lina      Jag och Aida
 Sasson Professionell  Aida

Lördag:

Väckarklockan ringde 08.00 Dags att gå upp. Vi gjorde oss i ordning och gick ner till frukosten. Den bästa frukosten på länge. Sjukt god. När vi sitter och äter säger Aida att hon har ont i magen och frågar en av personalen efter Painkillers och hon går iväg. Efter ca 5-10 minuter frågar hon igen och hon i personalen säger att det är på väg. Efter yttligare någon minut så kommer det in pannkaka.. haha. Hon frågar efter Painkiller och får panncakes. 

Klockan nio gick vi till tunnelbanan för att ta oss till mässan. Vi tillbringar många timmar där. Det fanns välldigt mycket att titta på där inne. Dom hade allt från krimskrams till massagestolar. Jag köpte 2 schampo 2 balsam, 1 volymspray från tigi, lösögonframsar och ett ansikskit från dermoligica. Klockan fyra gick vi på visningen. Den var sjukt bra men jag var så sjukt trött att jag nickade till.. haha.

Här kommer bilder från visningen.

KORT KORT KORT !

Alla klippningar var korta men med olika linjer.

Färgerna var riktigt ljusa eller mörka med mycket effekter.

Effekterna var i färger som mörkröd, grön, blå och violett.

Helheten av klippningarna var väldigt stiliga med snygga linjer och alla hår var raka och med färger som blänkte i olika efekter.

Luggar i alla längder men med mycket tyngd.

Alla modellers nackar var väldigt korta.

Killar kort kort men med maskulina linjer och väldigt slätt och väl kammat.




                                                                     
                                                   
                                                                                              



Efter visningen var vi i en typ av VIP-lounge där dom berättade lite mer ingående och vi fick även kolla på modellerna och ta kort. 
När vi var klara där hade vi en liten incident i hissen. Svårt att förklara men vi tappade i alla fall bort både Catharina och Carro. På kvällen gick vi till en buddha resturang. Vi åt jätte god mat jag åt en typ av kyckling gryta med ris. När klockan var tolv tog jag Aida och Lina beslutet att gå ut och dansa. Vi träffade några Australienare som vi dansade med. En kille räcker upp en flaska mot mitt ansikte och frågar om jag vill ha. Sure! Jag tar en stor klunk för på något vänster så fick jag förmig att det var champange men det visade sig att det var ren sprit. FY FAN!! Till råga på allt fick vi varsin shot alla tre. Shotsglasen i London är ju för fan som dricksglasen i Sverige. helt okryddat. Vi blev kanada allihopa. Sprang in på toaletten där träffade jag en tjej som ville köpa min klänning. ja ja du kan få den. ta mitt nummer. haha.  Vi hittade ett RnB dansgolv som vi lyckades komma in på tillslut. Det var ju inte en gång vi fick höra att vi var bitches utan typ 50. Det var sjukt mycket folk på det här stället och dansgolvet och "sofforna" satt typ ihop så om man snubblar som aida eller lina gjorde så landar man ganska säkert på någon som sitter ner och dricker. När vi hade dansat en stund upptäckte jag att dom hade gardiner i taket. Så jag skrek till Lina. Håll i gardinen så du inte ramlar. Vips så låg den på golvet och lika snabbt var jag och lina på nästa gardin och den ramlade också ner. Det kom fram en kvinna tilllina som tog tag i armarna på henna. Dags att bli utslängd. Hon sa till oss att vi var bitches och att vi aldrig skulle komma tillbaks igen. OOPS! När vi kommer ut ramlar jag ihop som ett korthus utanför. Jävla trottoarkanter alltså. Efter någon minut kom jag på att jag hade gömt min jacka så jag gick fram till dörren och frågade snällt om jag kunde få gå in och hämtamin jacka och fick svaret. KOM ALDRIG TILLBAKS IGEN!!!!! Det var inte det lättaste att få tag i taxi men tillslut hittade vi en cykeltaxi. hahaha. Om man ska vara efterklok så var det bra med just en cykeltaxi. Eftersom Lina satt och spydde ungefär hela vägen hem. Man hörde folk som skrek från gatan. Kolla på henne, hon har ätit ris! väl framme vid hotellet, Aida springer in Lina spyr och taxi chauffören håller fast mig och säger att han ska ha 10 pund till.  Äntligen hemma, somnade som ett barn den natten. 


Efter frukosten på söndagen skulle jag aida och lina ut och ta en promenad, det började med att vi hamande gettot och slutade på oxford street där vi gick ett par timmar och shoppade. Hann dock bara med 3 butiker. haha.
På kvällen var det middag igen men den här gången på en nord afrikansk resturang jag åt kyckling med potastis sås och grönsaker. Jätte gott dock lite för lite potatis. Kvällen tillbringdes i rum 609 medAida och lina. Aida var jätte inne i filmen, jag och lina höll på att cpa. Efter en stund kollade jag var det varför film. Det var något tyskt.


Aida: Fan vilken grym film.
Jag: Men Aida kan du tyska?
Aida: Nää vadå?
Jag: men filmen är ju på tyska.
Aida vänder sig om för att sova.
Hon trodde det var engelska  

HAHAHAHA


Måndagen tillbringades i stort sett bara på london,arlanda och landvetters flygplats. Finns ingen kul att berätta.


Finns 6 Album på facebook för er som vill se mer bilder.


Vi citerar helgen "det är roligt nästan jämnt"
















                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0