London

Idag har jag varit hemma hos pappa och jobbat. Ganska slappt om jag får säga det själv. Åkte och handlade på kvantum vid två tiden sen tog jag Martins gröna fara ut i skogen. Städade av lite och gjorde en välldigt snygg dukning om jag får säga det själv. När klockan slog halv sju var det dags att tända alla miljoner ljus och machaller som ska tändas innan gästerna kommer, därefter placera ut landgångarna på tallrikarna och allra sist tända brasan. När gästerna hade kommit satte dom sig ner och åt, det gjorde även jag och pappa. Efter ca tjugo minuter dukade vi av allt porslin och alla bestick. Där var min arbetsdag slut. Lätt förtjänta pengar.


Har änligen packat klart och sitter nu hemma hos min älskling äter popcorn och dricker cola.  
Ska bli en upplevelse att få bo på hilton, jag har så höga förväntningar men jag hoppas att det är ungefär som jag har tänkt mig. Ska försöka blogga via mobilen men jag inte så bra koll på hur det fungarar.

Senast jag var i london var när Angelica var på språkresa för hur många år sedan som hellst. Men jag minns det som något bra. Jag och pappa diskuterade london häromdagen när jag berättade att jag skulle åka då sa han:
- Kommer du ihåg förra gången vi var i London?
- Ja det klart jag gör.
-Kommer du ihåg att du grät när vi åkte ifrån Angelica?
- Nää

Det var det värsta jag visste att lämna någon eller att bli lämnad även om det bara var några dagar. Det är det väl i och för sig fortfarande. Något som jag minns välldigt bra var en dag när vi satt och åt frukost hela familjen. Vi var på ett ganska litet men ändå mysigt ställe. Dom hade som ett stort skyltfönster men bara coca cola prylar. Något som jag minns bättre är mathissen. Men det jag minns bäst är när vi ska betala då pappa sträcker fram handen med pengar och säger Help your self till kvinnan bakom disken.





Nu är det dags för mig att sova så jag orkar med fyra hektiska dagar i London.

Kommer sakna min älskling, trodde aldrig jag skulle bli så här kär igen.
Jag har verkligen dragit en Vinstlott till skillnad från många andra nitlotter.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag kommer också ihåg den frukosten, för vi åt körsbär då hehe:) Puss puss

2008-10-20 @ 15:34:41
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0