Kärlek.

Jag satt och pratade med min pappa häromdagen. Jag berättade för honom hur glad jag är att han, mamma och angelica har stöttat mig igenom allt helvete. Jag förstår inte hur någon utav dom har orkat med mig. kan inte ens förklara med ord vilken jävlig människa jag har varit. hur som hellst är jag glad att dom har stöttat mig igenom allt. Älskar dom över allt på jorden.




Något som har gjort mig ännu gladare är att jag har träffat dig. Jag trodde aldrig att jag skulle bli mig själv igen, men den gamla Marica är faktiskt tillbaks igen. Hon som alltid är glad, ställer upp för sina vänner och gör allt för att alla ska må bra före sig själv. Jag trodde inte att jag skulle våga bli kär igen men nu står jag här och är upp över öronen förälskad. Det är ganska konstigt att man en dag träffar en människa som senare i livet gör det omöjligt att leva utan. Nu när den gamla Marica är tillbaks igen så känns allt så annourlunda, förr blev jag svartsjuk för minsta lilla men nu har jag äntligen hittat en kille som jag känner att jag litar på till 110%. Det skulle inte vara värt att misstänka något för rädslan att förlora dig är alldeles för stor.

Allt känns så underbart jag är nykär i en kille som accepterar att jag har vänner och tillåter mig att gå ut och ha kul.

Jag hoppas att jag kan ge dig allt du vill ha!
Jag är så glad att jag har dig.
Ta mig på orden:JAG ÄR GALEN I DIG!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0