Europa cupen i Schweiz

Min blogg har blivit lite av en innabndy blogg känns det som. Idag har hela gänget åkt till Schweiz för att ta hem guldet igen. Min dag började med att min lilla älskling väckte mig strax innan det var dags att ge sig av. Jag kände att mina ögon blev tårfyllda och strax efter att han gått rann det två flodar ner för kinderna på mig.. Jag ringde givetvis emelie med
gång eftersom jag visste att hon också satt och grät.




Jag håller tummarna för att det ska går bra.
www.warbergic.se

Ska hämta min goda vän Malin på jobbet om en stund sen ska vi tillbringa kvällen tillsammans, men först ska jag hämta Emelie. Min galna hemmafru..haha. (vitsigt emelie eller hur;)



 Malin( blogg)

 Jag och Emelie!(blogg)


Här kan du läsa om Söndagens match mot Falun.

Martin var kung! (läs här!)




Xoxo /Marica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0