Orup och Lena ph

Ikväll verkar det som att jag ska gå på lena ph och orup som min älskling fixade åt mig.. Har nämligen inget bättre för mig. Det kanske kan bli riktigt bra det är ju faktiskt slutsålt. Jag och sofie kan inte ha annat än roligt ihop är inte konsären bra så hittar vi på något annat som får oss i sysselsättning. 

Nu ska jag gå en sväng på stan och se om jag kan hitta något roligt. Synd bara att det är så sjukt kallt. Det känns som det kommer bli en riktigt kall vinter i år. Kanske till och med borde inskaffa ett par nya skidbyxor. På tal om skidor, jag är sjukt sugen på att åka iväg några dagar och åka skidor, ska bara övertala martin som har åkt betydligt mycket mindre än mig. Han är ju bra på innebandy kan inte jag få glänsa lite på skidor då. haha.. kanske inte ska säga för mycket det var ju några år sedan man åkte sist. Jag var i alla fall duktig. Hade lårmuskler som en häst och skidvana. Numera har jag inga lårmuskler och har inte åkt skidor på 3 eller 4 år. så lite ringrostig är man nog. 

Jag undrar hur det går för Emma och Kimmo på hotel gästis.  

Kommentarer
Postat av: Emma

Det går helt super för oss på hotellet. Inatt är det sista natten, vi ska avsluta vår vistelse här med att bada i Leninbadet ikväll...mysigt. Kan nog vänja mig vid spelarfru livet om vi bodde på hotell hela tiden.. fick precis en idé. Kram

2008-11-05 @ 17:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0