Balen ännu en gång

jag blir så trött, varför kan aldrig någonting gå bra för mig. Allting krånglar till sig alltid. Blev så himla ledsen innan på grund av balen, börjar få panik eftersom biljetterna släpps på måndag och jag har fortfarande inte löst det. Pappa och mamma var i alla fall snälla som erbjöd sig att betala för min kavaljer vilket känns skönt och nu Har jag bara ett sista hopp men sen är det kört. jag blir gaaaaaaaaaaaaaaalen. Marica som är den typen som vill ha allt planerat i god tid är helt plötsligt väldigt sent ute.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi löser detta när jag kommer hem ikväll;) Puss

2008-03-07 @ 09:20:54
URL: http://LindbergA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0