Warberg

Idag har jag Sandy, Fredrik och Jens kollat på wic. Det var riktigt kul faktiskt, bara allt innan och efter matchen är så himla kul även om matchen är det bästa. Idag var det ca 2300 åskådare. Snacka om mycket folk för att vara Varberg. Känner mig hedrad.

Hinner inte skriva så mycket mer måste sova, ska upp kvar i fem och då bär det iväg till Landvetter. Är måttligt nervös, men jag hoppas att det kommer flyta på bra annars vet jag inte vad jag tar mig till. Känns som jag ska vara borta skitlänge men det är ju faktiskt bara fyra dagar. Kommer ändå sakna mina buddies här hemma.

Dagens citat: Teamar ni överallt eller!
kanske inte låter så roligt men dom som förstår det tycker det är roligt. 

Ha det så bra /Marica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0