Umeå 16/2

Idag gick vi upp halv nio för att bege oss till bussen halv ellva. Efter att ha packat klart och ätit frukost så ägnade vi en stund till att spela Guitar hero. Halv ellva började vi packa på oss alla väskor och grejer. Vanligtvis tar det fem minuter att gå till stationen men nu tog det en kvart tjugo minuter. Alltså mycket packning. När vi äntligen har kommit på bussen som vi ska tillbringa två timmar på så tar jag genast fram min Ipod. Efter en stund tröttnar jag, tar fram min telefon och börjar ringa.

När vi tillslut kommer fram efter två och en halv timma, träffar vi Rebecca och sedan tar vi en taxi till hotellet för att äta lunch med pappa och laget. Det serverades Lassange, inte mig emot.  Sen åker vi in till stan för att shoppa. Välldigt mysig stad måste jag säga.

Sen åker vi hem Till Rebecca men efter en stund åker jag tillbaks till hotellet, så nu har vi ätit kvällsmat och kollat på melodifestivalen. Men nu har jag brist på fantasi och vet inte vad jag ska göra, trodde det skulle bli utgång idag men det var dåligt med det.


image10

Sånna här finns det över allt, så himla mysigt.

/Marica

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu är min blogg lite omgjord;)

2008-02-17 @ 11:02:59
URL: http://LindbergA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0