Sovmorgon.

Måndagen är nog den bästa dagen. Börjar 12.00 slutar dock 16.00 men det är så himla skönt att få sova lite längre på morgonen. Min dag har bestått av frisör, samhäll och religon. När jag var på väg till min religions lektion träffar jag Mandy som försöker få mig att skolka. Hon frågar om vi ska hitta på något, det får mig att vilja skolka. men sen kommer manda med ett bättre förslag, att jag ska gå på min lektion och så hämtar hon mig efteråt. Sen visar det sig att hon inte har någon bil, så vi får ta bussen, inte riktigt så kul. Men vi behvöver i alla fall inte åka hela vägen hem, vi åker till mammas jobb och hämtar hennes bil. Vi åker in till stan för att hitta mina älskade Cheez Doodles utan att överdriva så är jag överlycklig, dom har nämligen slutat att tilverka dessa underbara ostbågar.


image2

Ni ser ju själva, dom går inte att motstå.


Nu har jag precis kört hema manda och när jag ändå var i krokarna hämtade jag mamm så nu sitter jag här i min ensamhet med brist på fantasi. måste försöka hitta på något. annars börjar jag snart äta på mitt täcke..

Vincent - miss blue

sköt om er...

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack :D det är bar riktiga baggyjeans riktigt hängiga och sådär lite fluffiga nästan. Jag älskar dom med kan jag sägaa!

2008-02-12 @ 12:38:48
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Mandyy

Ahhahah ser att du kommit igång regältmed både kommentarer och bloggande:p love it!

2008-02-12 @ 18:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0