Skellefteå

Vilken dag.

Idag gick jag upp klockan halv fem för att åka till landvetter. Mitt flyg gick 07.00 till Arlanda efter många om och men så kom jag igenom säkerhetskontrollen, dock lite sent. Gick till TV apparaterna för att kolla vilken gate, osmart som jag är så fattar jag inte vad man ska kolla efter, men det står en man jämte mig och jag hör han säga 15A så jag chansar och följer efer honom i full fart. Vilken tur, jag kom rätt. Väl på flyget så får jag en fönsterplats och det gillade jag. När vi hade lyft så fick jag fruktansvärt ont i öronen som vanligt, eftersom jag alltid är förkyld. Efter frukosten så tänkte jag att jag skulle vila en stund, somnar mot fönterrutan men vaknar dock inte i samma ställning utan med huvudet på gubben brevids axel. PIIIIIIIIIINSAMT!! 

Landade ca 15 minuter för sent på Arlanda, men inte mig emot. Gick en sväng och kikade på lite grejer i ungefär en halvtimma sedan gick jag till gaten vilket gick smidigare än när jag åkte från landvetter. Flygresan gick också bra, men fick ju naturligtvis ändå mer ont i öronen och nu efter ca 6-7h har det äntligen släppt nästan helt.. Så underbart.

Nu är jag äntligen framme, så himla skönt. Förutom att det är svin kallt och isgator över allt. Jag lovar att jag kommer halka och dö här någon dag, har varit bra nära idag.. hehe.

Fick en D&G klocka och en Ipod av min pappa och syster idag. en rosa. blev så himla glad.


En sån här Ipod fick jag.


Trevlig alla hjärtans dag allihopa
image6

Det var nog allt för idag.
Puss puss /Marica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0