4 dagar kvar

Nedräkningen är i full gång, nu är det bara fyra dagar kvar tills jag och Emma ska göra prag.. Vm har börjat bra, Första matchen mot Italien vinst med 18-0 väldigt lätt. Andra mathcen Tjeckien med en nästan fullsatt arena, motståndet var betydlig bättre än Italien men det slutade ändå med en vinst 5-4. Ingen kul match att se på tv. Idag var det lika lätt igen fast det trillade in ett mål bakåt, matchen slutade 18-1 mellan sverige och Ryssland..


Alla Warbergare utom Sjögren fick göra poäng idag.


Idag sköte killarna sitt "jobb" betydligt mycket bättre än igår.
Min Sverige tröja var som vanligt pådragen och jag satt bänkad frmför tvn och följde matchen.
Jag hoppas Emma också hade på sig sin tröja trots att hon jobbade, troligen inte..

Kommentarer
Postat av: johannnes

vem fan bryr sig om något så tråkigt som innebandy? man behöver ju inte ens vara bra för att spela i en hög division, kolla på henke larsson.

2009-01-03 @ 18:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0