Manda Drott....

En underbar människa som jag lärde känna för ett visst antal år sedan. Vi har umgåts mycket i perioder men hon är en sån vän som man alltid vet vart man har. Det kan gå månader mellan gångerna som vi hörs/ses men ändå känns det precis som vanligt, det kallar jag riktig vänskap. Igår flyttade Manda till London för att plugga en termin och jag ska erkänna att jag tyckte det var jobbigt att säga hej då i lördags. Senare på kvällen satt jag i sängen och tänkte tillbaks på minnen, det föll tårar på min kind. Nu ska jag i alla fall ta mig i kragen, boka flight och hälsa på min underbara vän.   

Här kommer några bilder:















KÄÄÄÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Manda

Ååh gud Marica! Du är väl världens sötaste! Har nog aldrig fått så här mkt komplimanger på en och samma gång.. Blir alldeles rörd! Du är en underbar vän du med! (btw, sista bilden är förjävlig) ;) <3

2011-01-12 @ 23:50:22
URL: http://mandadrott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0