Deppig Söndag!

Igår var det dags för Warberg att spela SM-Final, Storvreta stog för motståndet och det blev minst sagt en spännande match!

Vi började dagen med att åka "blå Tåget" ner till malmö, det var bra drag hela vägen och om man ser till hur pigga och alkoholpåverkade folk var så kunde man aldrig gissa att klockan bara var nio på morgonen. Tåget stannade precis utanför arenan så vi passade på att gå på toa och äta lite innan det var dags för sponsortäffen.

På sponsorträffen fick vi lite mat och dricka men i stort var det en besvikelse, ska man inte vara glad och taggad innan match? vi försökte dra igång stämmnigen ett flertal gånger utan att lyckas. När det var dags för matchstart var jag välldigt lugn och kännde mig säker på vinst men ack så fel jag hade. Men vilken match, kan ha varit den jämnaste matchen genom tiderna. Jag tror att det kommer "snackas" om denna matchen ett bra tag framöver.
Som plåster på såren fick Martin pris som bästa spelare och en 5:a (världsklass) i betyg!





Efter matchen var det dags för bankett vilket inte är så roligt att gå på efter en förlust men alla i laget var på plats. Vissa fullare än andra, själv hade jag sån fruktansvärd huvudvärk så jag satt mest och var lite halv tjurig tills jag fick tag i en alvedon som gjorde susen. När huvudvärken var borta höll jag mig ändå till loka resten av kvällen! Festen fortsatte natten lång men vi avvek hyssat tidigt! Tillbringade en mysig natt på hotell och gick upp en kvart innan avfärd hem till Varberg!




Men först inhandlade vi uppladdning för att klara oss hem!





Kommentarer
Postat av: caroline casparson

tacka gudarna, hon e back in the blogg world :) LOVE U

2011-04-18 @ 22:32:13
URL: http://casparson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0