Snart helg!

Ja då var torsdagens helvetesdag avklarad, fyy vad mycket det har varit på jobbet denna vecka men nu är det bara fredagens slit kvar sen har jag lååång helg. Imorgon runt fyra går jag på helg, UNDERBART!

Efter jobbet idag var det dags att fira Jennie som fyller år idag, vi blev ganska många till slut, släkten och jag. Det blev lite mat och sedan fika men jag åkte hem efter maten för att sällskapa resten av ligan här hemma och äta lite till. Matvrak, jag vet! Nu har jag och sofia haft lite soffhäng medans killarna lirar tennis, som vanligt.

Nu har jag precis pratat med Sofie en lååång stund. Hon visade lägenheten och vi pratade om allt möjligt. Känns så overkligt att hon befinner sig på andra sidan jorden och kommer vara där dom närmsta månaderna. Tur att det finns skype som är så fantastiskt bra!

BÄÄÄÄÄSTA!


Kommentarer
Postat av: Caroline Casparson

saknar dig hjärtat <3

2010-10-01 @ 08:11:33
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0