. . .

Igår kväll efter jobbet var jag och Anja hemma hos Louise och bakade kladdkaka. Eftersom louise skulle få besök så fick vi förflytta oss till Anjas place. Där blev det kladdkaka med grädde och en kopp kaffe samtidigt som vi kollade på Idol och kungarna av Tylösand.

Vi halv ellva hämtade Martin mig och jag fick ett städryck. Plockade ur alla skåp i köket, damsög och torkade rent. Det händer inte allt för ofta. Men igår hände det och det var på tiden.

Idag tog jag "one day off" och pysslade om mig lite extra, hade en härlig sovmorgon, åt lunch med min prins på stan, var hos jessica och fick fixat naglarna, sen var det lite fix på banken med pensionen och sist men inte minst en runda på stan och fika med Anja. Sara och Frida lämnade wo.

Gick till kvantum och handlade sen hem och tillagade maten bestående av kyckling, ris/kroketer och currysås. Proppmätt åkte jag upp till Anja där det blev Kladdkaka, Ostkrokar, Vindruvor, Melon, bubbelvatten och Idol.
Nu har jag varit hemma en stund, har suttit och planerat lite inköp som ska göras framöver. Bland annat en lampa, sänggavel, gardiner och lite annat smått och gott.

Imorgon blir det jobb i vanlig ordning och eventuellt räkor och vin på kvällen!

 

SKåååål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0