jaha...

Föds vissa människor utan hjärna?
Den frågan har jag ställt mig själv flera gånger idag. Det finns så
korkade och idiotiska människor på denna jord. Tar dom aldrig slut?

Då var denna dagen också avklarad.. Skönt.
Det blev grillning tillslut som jag önskade. Jag tror inte det finns en chans i världen att jag skulle kunna tröttna på att grilla, jag skulle kunna göra det varje dag för det är så förbannat gott.

Det blev även en promenad som jag hade hoppats på. Vi gick en runda förbi tennisbanan och kollade när Martin och Tony lirade. Det börjar bli klass nu alltså. Swedish Open nästa?

Nu blir det duschen och sen står massage på schemat. LOVELY




Är detta sommardängan 2010?
Martin tror det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0