Härlig Söndag

Så här har min dag sett ut:
06.45 vaknade av trummor och massa andra instrument spelandes utanför fönstret, är det verkligen okej att spela så tidigt på morgonen. Det tycker i alla fall jag. Man behöver inte gå igenom "huvudgatan" i stan i alla fall. PUCKON!!  tog i alla fall en promenad med Nicolina eftersom jag redan var vaken. Vi gick en lite runda och sen kröp vi ner jämte Martin i sängen igen.

Vid tolv gick vi ner till Stenbrottet för att kolla tennis men när vi kom dit så var det inte en kotte där. Mötte upp cc och bestämde oss för att fixa ngn lunch tillsammans då Martin och Chrille skulle spela tennis. Vi kom fram till att vi skulle göra en sallad men cc ångrade sig ganska snabbt så hon beställde en pizza. Jag säger det igen jag åt SALLAD cc= Caroline Casparson åt en PIZZA Snacka om ombytta roller.

Därefter var det dags att bänka sig framför Tv:n och French Open Final. Söderlig hade tyvärr inte marginalerna på sin sida men jag får nog säga att Nadal var en värdig vinnare trots att jag är svensk. Tänk vilken bragd om Söderling hade vunnit på självaste nationaldagen.

Efter Tennisen på tv var det dags för Tennis live nere i Socitetsparken återigen Martin och Chrille men också Engberg och Hassel. Mycket underhållande. Henke tittade förbi efter sin löprunda, sorry Henke men jag tror inte att det gav något att springa idag på bakfyllan.

När vi kom hem lagade vi kvällsmat bestående av tacos. Nu checkar jag ut för idag, CHECK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0